Als je geen email kunt verzenden of ontvangen in outlook is dit natuurlijk erg vervelend.
Daarom hebben de meest effectieve oplossing voor je in dit document gezet.
Stap 1: Check of je internetconnectie werkt.
Dit kun je in de meeste gevallen controleren aan het icoontje rechts onder in je taakbalk.
Stap 2: Kijk of je wel op je eigen website komt
Indien je niet op je eigen website komt en wel op andere websites, kan het zijn dat je in de firewall zit door bijvoorbeeld te vaak het onjuiste wachtwoord intypen. Dit kun je controleren door contact op te nemen met de hostingprovider en je IP adres aan hun door te geven.
Stap 3 : Kijk of je kunt inloggen op de mail in Roundcube.
Ga naar www.(je domeinnaam).nl/roundcube en log in met het juiste e-mailadres en het juiste wachtwoord, indien dit allemaal werkt dien je het probleem verder te zoeken in outlook.
Stap 4: Het account verwijderen.
Je opent Microsoft Outlook dan ga je naar:
- Bestand.
- Accountinstellingen.
- Account toevoegen/verwijderen.
- Je selecteert het account wat niet werkt.
- Klik linksboven op verwijderen.
Stap 5: Je account opnieuw toevoegen
- Volg de instructies op de volgende pagina om een nieuw account toe te voegen:
Hoe stel ik in Microsoft Outlook mijn e-mail in?
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid