Als je de e-mail instellingen wilt nakijken kun je deze nakijken via de volgende link:
https://www.quantora.nl/ad/ Vul je e-mailadres in en druk op de knop 'Instellingen Controleren'.
E-mail verzenden in Apple mail lukt niet
Indien je geen e-mails kunt ontvangen en/of verzenden staat er waarschijnlijk iets verkeerd in Apple mailDit kun je op de volgende manieren nakijken. Stap 1
Open Apple mail.Ga naar mail.Ga naar voorkeuren.Klik op accounts.Klik op het account waar je problemen mee ondervindt.Klik op serverinstellingen.
Stap 2
Kijk bij server inkomende mail.Controleer of hier je juiste e-mailadres staat en je juiste wachtoord is ingesteld.Bij hostnaam moet staan imap.(jedomeinnaam).nl.
Controleer server uitgaande mail (SMTP).Hier moet bij het account je e-mailadres staan.Kijk bij gebruikersnaam of hier je volledig e-mailadres ingesteld staat en je wachtwoord juist ingesteld is.Bij hostnaam moet staan smtp.(jedomeinnaam).nl.
Stap 3 Indien je dit alles juist hebt ingesteld en het werkt nog niet kun je het beste je account verwijderen door op het minnetje linksonder in je scherm te klikken.Hierna kun je op het plusje klikken en je account opnieuw toevoegen.Meer instructies om je Apple mail toe te voegen kun je hier vinden.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid